درمان FSGS با GFR 13 بدون دیالیز

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان FSGS با GFR 13 بدون دیالیز

 

http://www.kidneyservicechina.com/fsgs-treatment/798.html

هنگامی که سطح GFR در بیماران مبتلا به FSGS به 13 کاهش داشته است، به این معنی است که آنها را به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه (ESRD) توسعه یافته است. آیا هر نوع درمان دیگری برای این مرحله جدا از دیالیز وجود دارد؟

جواب این است: "بله" است به شرط که بیماران می تواند درمان موثر برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود سطح GFR به 15 یا حتی بالاتر. درمان آنها باید قادر به از بین بردن علت ریشه ای است. دلیل ریشه برای FSGS چیست؟

در واقع، علت ریشه ای نهفته در اختلال سیستم ایمنی بدن بیمار است. با توجه به کاهش ایمنی، گیرنده غشای سلول موجب تحریک تولید کمپلکسهای ایمنی عظیم که منجر به واکنش التهابی فوق العاده است. به عنوان یک نتیجه، سلول های اپیتلیال گلومرولی آسیب می بینند. هنگامی که سد فیلتراسیون کلیه آسیب دیده است، نفوذ پذیری آن را افزایش می دهد، در نتیجه نشت مواد مانند پروتئین و گلبولهای قرمز خون است. به علاوه، اگر صدمه به کلیه ها مداوم و واکنش های التهابی می تواند در زمان متوقف نشده است، روند فیبروز کلیوی همچنان ادامه، منجر به بیماری کلیوی مرحله نهایی می شود.

دانستن پاتوژنز FSGS به وضوح می تواند راهنمای ما برای پیدا کردن بهترین راه حل است. اگر افراد مبتلا به FSGS و GFR 13 می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، آنها نیاز به یک روش سیستماتیک با اثر درمانی از جمله روشن تا رسوب کمپلکسهای ایمنی و مواد سمی در بدن، جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه، ترمیم سلول ها و بافت های آسیب دیده کلیوی ، و تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی. این تنها راه برای صرفه جویی در کلیه ها است.

به منظور اطمینان از بهترین اثر درمانی، برنامه درمان باید توسط کارشناسان کلیه پس از تجزیه و تحلیل از وضعیت بیماری دقیق هر بیمار ساخته شده است. بنابراین اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را با GFR 13 FSGS دارد و می خواهید برای جلوگیری از و یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با گزارش آزمون یا وضعیت بیماری دقیق آدرس یک ایمیل ارسال کنید. ما شما را به زودی با بهترین روش های درمانی پاسخ!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.